Music videos without the music

torsdag den 27. februar 2014

Memes kommer og går, men en ny darling på scenen, der får mig til at grine til jeg knækker mig, er musikvideoer uden musik.

Hold kæft, hvor er det bare sjovt og dumt på samme tid, altså. Jeg ved ikke hvad det er; om det er kombinationen af entusiasme og mangel på noget at være entusiastisk over, eller om det er absurditeten, men det er også ligemeget. Jeg griner til jeg græder, hver eneste gang.
Jeg har ikke noget at tilføje. Jeg synes bare man skal gå på YouTube og finde alle de musikvideoer uden musik man kan. Her får I lige mine to yndlings.

Knuz,
Penny

1 kommentar

  1. Hold nu op det er sjovt!!!!
    Den med Prodigy hvor det er lavet som om han nyser :-D

    SvarSlet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading