Trends jeg ikke forstår

torsdag den 29. august 2013

Jeg er lige så meget en lemming som andre mennesker, ingen tvivl om det. Jeg spenderer for meget tid på tumblr, synes kaviar-nails er ganske pæne, og køber det meste af mit tøj i H&M. Ikke desto mindre er der altså bare nogen trends jeg ikke forstår. 

  • Snapbacks: Det er meget få mennesker der kan bære kasketter uden at komme til at ligne kejtede ottendeklasseselever. Du kan nok heller ikke, du er altså ikke street nok. Du er en hvid fyr der bor hjemme hos forældrene i Højbjerg, og du ved ikke hvem Shepard Fairey er, så ta' nu den OBEY-kasket af og frisér håret i stedet for. 
  • MØ: Hold kæft, hvor er det kedeligt. Musikken har samme personlighed som en daggammel DSB-sandwich, og MØ har ligeså meget star power som en enlig, midaldrende butiksassistent fra Herning midtby eller noget. En smagssag, I know, men er du gal, mand. I don't get it. 
  • Sweatshirts: Om der så står Kenzo eller Givenchy er de stadigvæk grimme og uformelige. De er ikke engang særlig behagelige, deres neckline kradser ad helvedes til. 
  • Hannibal: NBC's nye serie der har fundet en massiv internet-menighed skuffede mig fælt. Eddie Izzard er med, Bryan Fuller har skabt serien, en dansker har hovedrollen - men manuskriptet er simpelthen så ringe, og alt hvad jeg kan se og høre når Mads Mikkelsen åbner munden er Svend Sved i et dyrt jakkesæt. Øv.
  • Birkenstocks: This says it all.
That's it - det kan være der kommer flere af disse indlæg, men eftersom ingen læser min blog alligevel kan jeg jo lige så godt bare lægge et billede op af et flot sæt bryster eller sådan noget, det ville nok være mere populært. Hvilke trends forstår I ikke, og er I rivendes uenige med mig?

Knuz,
Penny

2 kommentarer

  1. Haha, er så enig - især mht Mø! Føler der er noget galt med mig, fordi alle er så vilde med hende!

    SvarSlet
    Svar
    1. I know! Og nu laver hun musik med Diplo, og Pitchfork er ved at creme i bukserne over det, så vi slipper nok ikke så let.

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading