Kære Dagbog #9

tirsdag den 20. august 2013

Jeg er altså en travl kvinde i disse dage. Jeg står overfor at skulle flytte et ordentligt sted hen, og eftersom jeg er en heldig ass der har en sød mor, står den på forældrekøb. Men andelskrone, salgsopstilling og boliglån fatter jeg præcis intet af, så min hjerne har konsistens som håndvarm havregrød indtil det hele går i orden. Derfor er mine indlæg nok også derefter. Det beklager jeg dybt.

Jeg har besluttet mig for at strømline bloggen lidt. I stedet for at sprede diverse anbefalinger ud over andre slags indlæg, vil jeg i stedet til at lave en feature-serie hvor jeg skriver om min hellige treenighed; film, musik og TV-serier. Om mandagen vil jeg skrive om musik, om tirsdagen om TV-serier, og om fredagen om film. Så kommer der, hvis jeg kan holde mig selv i ørerne, også indlæg på bestemte tidspunkter, og jeg får ligesom presset mig selv til at skrive noget ordentligt. Det bliver både gamle og nye ting, det eneste mine anbefalinger sådan set får tilfælles, er at det er ting jeg holder af. Eller har holdt af. Nogle vil ha' form som essays om mine ungdomsår som vred pop-punker, andre vil være nøgterne beskrivelser, de fleste et sted imellem. Jeg håber, I vil nyde at læse med!

Jeg har ikke nogle billeder der er særlig relevante for dette indlæg, så nyd i stedet ovenstående foto af en mand der tænder en engangsgrill med en flammekaster under mig og mine venners dag til Tall Ships Races i sommer. Bemærk bonus-hundehvalpene i baggrunden. Det var en god dag.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading