THOR: The Dark World

onsdag den 7. august 2013

Hvis det er gået din næse forbi, skal jeg giftes med Tom Hiddleston, og jeg er derfor meget interesseret i alt hvad han laver. Traileren til The Dark World, toeren til den overraskende feministiske og velinstruerede (hvis man ser bort fra alle de hollandske vinkler) Thor fra 2011, blev smidt på nettet for ikke ret meget mere end en time siden, og internettet er allerede i beredsskabs-niveau rød. Det, der i sin tid holdt mig fra at se den første Thor var netop den usandsynligt bovlamme trailer, og præcis samme syndrom lider denne nye trailer af. Shit, hvor er den dårlig. Det eneste, der gjorde den værd at se, var Natalie Portman's karakter Jane, der giver en kæverasler til Loki, som sandsynligvis har fortjent det. Resten er bare eksplosioner, rungende voice-overs, og lidt comic relief til allersidst, som altså ikke er rigtig sjovt. 

Ikke at det skal afholde mig fra at se den, når den får premiere i Danmark på Halloween. Tværtom ligger jeg nok i kø foran min lokale BioCity, iført t-shirt og badges der erklærer min ubetingede kærlighed til Loki, koste hvad det vil (nok bare de 85 kroner en biograf-billet koster, men altså, det lyder dramatisk at sige). Hvordan kan man ikke elske nedenstående ansigt?
Det lader sig kun gøre hvis du er hjerteløs.
Promo-arbejdet til filmen har ellers været enormt godt, og hypen på dette års San Diego Comic-Con var til at ta' og føle på, men den her trailer kunne satan jensme godt lige spænde hjelmen. Nå, jaja. Team Loki, anyway!

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading