Retail therapy, man

søndag den 28. juli 2013

Hold kæft, hvor er jeg egentlig dårlig til at lave collager. Hvis der er nogen der kender et ordentligt sted at lave dem, så det ikke bliver noget hæsligt klumperi som set ovenfor, må I godt sige til! Nå, men hovedsagen er, at jeg har været lidt trist på det seneste, og hvad gør man når man er trist og ikke har nogen i sin nærhed at råbe af? Man køber ting, som det materialistiske væsen man nu engang er.

Til mit forsvar vil jeg lige indskyde, at både Miss Selfridge og e.l.f. har vilde udsalg i gang, og dermed har jeg sparet en masse penge på ting jeg ville ha' købt før eller senere. Med hensyn til Sugarpill lagde jeg min tredje ordre netop nu, da de på hjemmesiden endelig solgte nogle meget limited edition ting fra PHAMExpo, blandt andet øjenskyggen Asteria, som jeg har grædt salte tårer over ikke at kunne få snitterne i, da den i første omgang kun blev solgt til makeup-konventioner i USA. Men nu er den snart i min besiddelse, hæ hæ! Heldigt nok, egentlig, da den blev udsolgt på under 24 timer. Anyways, jeg kommer nok til at vise det hele frem på bloggen når det kommer med posten, men jeg ville lige gi' folket en mundsmag på mine seneste kup. Er der noget af det I gerne vil se anmeldelser og/eller swatches af? (Jeg ved godt billedet er lidt småt, men hvis I kniber øjnene lidt sammen og lægger hovedet på skrå kan I nok godt lidt se hvad det er der står. Ellers kan billedet vist forstørres hvis I klikker på det.)

Knuz,
Penny

4 kommentarer

  1. Super fin blog du har dig, er da selvfølgelig lige blevet fast læser :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt mand, tak! Så er du min første faste læser på Google, :D. Jeg håber du vil finde dig godt til rette, jeg håber jeg kan leve op til dine forventninger ;).

      Slet
  2. Jeg har næsten lige været i USA (kom hjem for tre dage siden), hvor jeg også bare fik købt næsten alt der var på min ønskeliste! :D
    Hvis du vil, så kan du se min ønskeliste lige her:
    http://fashionbombnow.blogspot.dk/p/blog-page_8.html

    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Svedigt, godt at høre du havde en god tur :D.

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading