Jeg hader elektronik

søndag den 7. juli 2013

Hej læsere. Jeg beklager det lange fravær, men det skyldes simpelthen at både opladeren til min telefon OG min computer er gået i stykker samtidig, på under 24 timer! Det er altså nemesis der siger spar to. Fuck alting. Så jeg skal være temmelig påpasselig med, hvad jeg bruger min af andre lånte strøm på, og det har så altså ikke lige været blogning. Og det beklager jeg.
Men i løbet af næste uge skulle jeg gerne få begge opladere tilbage hvis alt går godt, og samtidig starter jeg på mit SPÆNDENDE tysk-kursus, så forhåbentlig får jeg mere overskud til at blive en bedre blogger når jeg får strikket en ordentlig hverdag sammen. Man tror ligesom at når man har fri får man bare tid til det HELE, og man skal bare slå græsset og bage den dér lækre kage man fandt en opskrift til i Femina og rydde op i sine Facebook-venner, men man ender jo bare med at ligge på sofaen og se hele Boardwalk Empire i et stræk. Indrøm det nu bare.

Anyways, i dag skal jeg ned til det dér skibs-halløj på havnen i Aarhus, og så i dyrehaven og klappe bambier. Jeg tager mit kamera med, så det kan være I får et kig med når jeg får min strøm tilbage. Igen, jeg beklager virkelig fraværet, jeg gør mit bedste for at være en god blogger, men selv Jesus havde en fjollet frisure, vi laver alle fejl.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading