Aarhus Uni, here I come!

tirsdag den 30. juli 2013

Jeg er blevet optaget på universitetet! Godt nok på min sidsteprioritet, men altså. Bedre end ingenting. Så nu skal jeg læse engelsk efter sommerferien. Så må vi se hvor det bærer hen - om jeg ender med at få en bachelor i noget James Joyce, eller om jeg dropper ud og bliver stripper. Fremtiden er der ingen der kan forudse!
Så skal jeg i gang med noget boligjagt, og en alvorlig udredelse af mine finanser - hvor mange penge har jeg til Ben and Jerry's om måneden når jeg er på SU? Hvor tidligt skal jeg op om onsdagen? Er det her virkelig hvad jeg vil med mit liv? Det bliver tungt nu, men i en alder af næsten 23 vejer fremtiden pludselig temmelig tungt. Men i det mindste skal jeg ikke ud og ha' et job i Sparkz eller et eller andet. Ærværdigt som det er, er det ikke lige dér jeg ser min fremtid. Jeg kommer kun ind, hvis jeg består mit tyskkursus, aber der Kursus geht gut, und mein Deutsch ist ganz acceptabel. Så mon ikke det hele går.

Knuz,
Penny

6 kommentarer

  1. Åååårh, mit gamle studie! Det bliver du altså glad for. Se især frem til fonetik og fonologi med Ocke-Schwen Bohn (hvis forældre tydeligvis hadede ham!). Han er awesome!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du siger! Det giver trods alt lidt ro i sjælen. Er du sikker på du ikke ved et uheld kom ind på Star Wars-studier? Med det navn han render rundt med kan han umuligt "bare" undervise i engelsk-underfag.

      Slet
  2. Tillykke :)! Har selv læst engelsk på KU et år. Dét var nu meget hyggeligt, jeg var ihvertfald glad for at være der. Men jeg droppede ud og skiftede til noget andet da engelsk hellere ikke var min første prioritet, dog ikke stripper ;) haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også hørt at stripper-college er ret svært at komme ind på, så jeg kan godt forstå du valgte noget andet ;). Tak for din kommentar og dine lykønskninger, det er mægtig sødt af dig :D.

      Slet
  3. Tillykke, tillykke! Jeg har hørt så mange rosende ord om engelsk-studiet, og også selv overvejet det flere gange :)

    Og ps, Ben&Jerry's skal der være råd til. Det er en menneskeret. Også på SU! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D.

      Jeg ved det! Om jeg så skal opgive buskort og/eller aftensmad i ugedagene, så skal der satan jensme være råd til Ben and Jerry's, længere er den bare ikke ;).

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading