Den Hjemvendte Blogger

lørdag den 22. februar 2014

Efter nogen tids oscillation mellem at lukke bloggen ned eller vende tilbage til den har jeg besluttet mig at vende tilbage. Det er mægtig hyggeligt at skrive, jeg holder meget af det, og jeg har lært nogle søde, nye mennesker at kende.

Derudover er jeg efterhånden endelig ved at være færdig med at flytte ind, har vænnet mig til at være missemor, og har farvet mit hår i en helt ny farve, så alt i alt skal det nok blive spændende at få mig tilbage! Hvis du stadigvæk følger mig af ren, hårdnakket stædighed, så af hjertet tak, du er sikkert smuk og jeg håber du får hurtigt wifi resten af dit liv. Hvis du stadig følger mig fordi du sjældent går din liste af fulgte blogs igennem, så tak alligevel. Må dine børn klare sig gennemsnitligt i folkeskolen.

Anyways, eftersom jeg skal læse hele King Lear OG Gullivers Rejser til på mandag må jeg nok hellere komme i gang. God weekend til jer alle, mys, og kom endelig med forslag hvis der er ét eller andet I helt vildt gerne vil høre en nederen Århusiansk hipstertypes mening om.

Knuz,
Penny

1 kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading