2013 var året hvor jeg...

tirsdag den 31. december 2013



  • Besøgte Irland for første gang
  • Endelig faldt i og anskaffede mig en smartphone
  • Blev optaget på uni og derved kom op af sofaen, lærte nye fantastiske mennesker at kende, fik en døgnrytme og samlede mig som menneske efter to år i arbejdsløshedens tegn
  • Blev boligejer (4 reals, med afdragsfrit lån og alt muligt pis!)
  • Blev kæledyrsejer
  • Begyndte at spille ukulele
  • For første gang siden jeg var seksten eller sånt ikke arbejdede med filmproduktion overhovedet (hvilket faktisk gør mig rigtig trist)
  • Oprettede den hers blog, og hurra for det! 
Må 2014 blive lige så fuld af herlige ligegyldigheder, søde mennesker, pænt tøj man aldrig får råd til, og søde dyr man får lov til at klappe. Jaaaa!

Knuz,
Penny

PS. bannerbilledet af den altid fantastiske Daria illustrerer på fantastisk vis hvordan jeg har det med nytårsaften. Hvorfor må man ikke bare sidde derhjemme og spille The Sims, når det nu bare er det man allermest har lyst til?

2 kommentarer

  1. Sejt! Ukulele står højt på min TO-DO liste i år.
    Godt nytår!

    /K

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah ja, det er fe' at spille ukulele; det er pissenemt, de er forholdsvis billige, og internettet er sovset ind i gratis tabs. Held og lykke med det :D. Og lige over!

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading