Update og undskyldning (igeeeeen!)

søndag den 1. december 2013

Hej dedikerede følgere, der ikke har været sure over jeg har været væk et stykke tid, og/eller unfollowed mig på Bloglovin'! Jeg er endelig kommet på plads i min nye lejlighed, har en masse at fortælle og vise frem, og en masse brok på hjerte. Jeg skal bare lige i gang igen.

Eksamener er en mega-dick, og jeg hader fonetik rimelig hårdt for nuværende. Men asser, sådan går det. I det mindste er jeg ikke faldet fra endnu. Samtidig med at det er eksamenstid, er det blevet december, og det betyder, at jeg nu ikke længere kan skælde folk, der hører julemusik, ud. Det er ellers min yndlingsbeskæftigelse i november måned. Min nye nabo har også benyttet sig af dette; jeg har skullet høre på en techno-version af Til Julebal I Nisseland på repeat i en halv time tidligere idag. Tror man lige, jeg var ved at blive homicidal? Det tror jeg nemlig nok jeg var. Kvæææle.

Anyways, jeg får nok tid og overskud til at blogge igen for realsies efter eksamener midt i måneden, indtil da må I nøjes med småfesne twitter-agtige opdateringer uden totalt fede billeder.

Knuz,
Penny (der altså er helt beæret over endog at have fået en follower mens hun har været væk!)

2 kommentarer

  1. Åh fonetik. Jeg savner Ocke, men jeg savner ikke fonetik. "Never stress schwa". Og hav styr på konceptet universal grammar. Og alle amerikanernes Aer... Det er vist det eneste, jeg kan huske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ocke er en frisk fyr, ham holder jeg meget af! Men ja, alt det andet er rimelig træls. Fonetik er bare en røvsnegl. Heldigvis skal jeg ikke ha' det ret meget længere, hvis jeg består! Kryds fingre for mig, Miriam D:.

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading