Åndsnærværelse er overvurderet

mandag den 1. juli 2013

Hvem har to tommelfingre og formåede at gå i Føtex, købe ind og forlade butikken helt uden sine varer?
This guy.
Så må man jo se sine sociale angst-dæmoner i øjnene, ringe til kundeservice, og sige, at man har glemt to pakker pasta, en liter yoghurt og en pose mysli. Men at man altså har betalt for det, ama'r halshug. Heldigvis småfnisede pigen i den anden ende af røret, sagde at de var "klar over situationen", og sagde jeg bare kunne komme ned og hente mine ting når jeg havde tid. Så nu bliver jeg nok nævnt i talen til den næste personale-fest som insider-joken der får alle til at spytte deres Bacardi ud gennem deres næsebor i ren og skær latterkrampe. Og dér skal jeg handle indtil jeg formår at forlade den her papkasse af en lejlighed. Det skal nok blive sjaw. 

Jeg har ikke noget af større substans, men jeg fik min første Nelly.com-ordre hjem idag, så det kan være det bliver det næste der bliver smidt op. 

Knuz, 
Penny

4 kommentarer

  1. Pjat med dig. Jeg arbejder i et supermarked, og du er ikke den eneste der kan finde på at løbe fra sine varer :P

    <3
    www.ablondemess.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. For reals? Det er jeg glad for du siger! Jeg sidder stadig og krummer tæer over det, og det er ved at være otte timer siden jeg kom hjem D:. Man føler sig usandsynlig dum, men det varmer lidt at vide at jeg ikke er den eneste :D.

      Slet
  2. Det er ligesom når man står ved kassen og skal til at betale, og så har glemt sine penge derhjemme... Så føler man sig lidt dum!

    Kig gerne forbi med ris eller ros :)
    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, dén situation har jeg heldigvis aldrig stået i! Men det er vist kun et spørgsmål om tid, hvis mine nylige bedrifter er nogen indikation ;).

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading