Ny oplader i løbet af ugen!

lørdag den 13. juli 2013

Min livline, min kærlighed, min eneste ene, min computer kommer endelig tilbage til livet igen i næste uge! Jeg har været verdens dårligste blogger fordi jeg ikke har haft adgang til internettet, men jeg vender stærkt tilbage med både nye idéer, nye features, og en gæsteanmeldelse fra min smukke veninde Rikke, der selv blogger! Det bliver simpelthen så swedigt, og jeg håber det kan få jer tre læsere fra Bloglovin' til at tilgive mig. Det er altså ikke af egen fri vilje jeg ikke har blogget.
Du finder altid de bedste selfies her på siden
Min søster er i byen, så jeg har såmænd nok at se til. Hun er den bedste i hele verden, og vi hænger ud næsten hver dag mens hun bor hos min far et stykke tid. Mit tysk-kursus er desuden startet, og fuck, hvor er det intensivt, mand. Heldigvis er folk søde, og vores lærer er overbærende, og forstår på magisk vis at lære mig grammatik, som den første i min femten år lange akademiske karriere. Jeg er helt imponeret. Nå, men indtil jeg har noget ordentligt at diske op med vil jeg tie stille. Jeg ville bare lige informere om, at jeg er her endnu, stopper ikke med at blogge, og I slipper ikke for mig så let. Mys til jer alle sammen.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading