Kære Dagbog #10

søndag den 1. september 2013

Hej folkens, og undskyld mine lidt overfladiske indlæg på det seneste. Sagen er den, at jeg jo er begyndt på studie i denne uge, og jeg har derfor ikke rigtig haft tid eller overskud til at bikse noget velformuleret sammen. Jeg har mest bare været fuld, forvirret og søvnig, som oftest samtidig. Men imorgen begynder min hverdag igen, og tres kilo studiebøger tungere og 3000 kroner lettere kan jeg nu begive mig ud på den rejse, hvor afleveringen af ringen i Mount Doom gerne skulle være en bachelor i engelsk. Jeg håber jeg kan snegle mig uden om alt for meget grammatik, og bare fokusere på Shakespeare og gotisk litteratur, så jeg kan blive en lidende kunstner med alt for lidt penge og al for megen fritid, og ikke gymnasielærer. Ikke at der som sådan er noget galt med gymniasielærere, de fleste jeg har mødt har været meget søde, men jeg gad ikke, om så mit liv afhang deraf. Så' det sagt.
For at fejre en god studiestart kom jeg til at købe Mr. Bungle-vinyler for 500 bobs. Læg det sammen med de tre tusind jeg gav for studiebøger, og man kigger på en temmelig stram måned. Jeg må leve af postevand og hvedemel den næste måneds tid, men hey, jeg skal ikke klage. Mine engelsk-medstuderende er søde, vores rusvejledere er ikke så sadistiske som jeg havde frygtet (faktisk er de totalt flinke, og slet ikke ude på at brændemærke os hvis vi ikke klarer deres hazing godt nok), og de få forelæsninger vi har haft indtil videre har været 10-4.
Jeg har igen ikke noget billede der er relevant for dette indlæg, og der er begrænset mileage på billedet af manden der tænder en engangsgrill med en flammekaster (man skulle nok ha' været der), så som en homage til min yndlingsblog som er kørt af den altid flotte Miriam som bruger billeder af Jensen Ackles når hun ikke ved hvad hun ellers skal gøre, vil jeg gøre det samme med Tom Hiddleston, thi hans ansigt er topmålet af menneskelig evolution, og hundehvalpe, fordi jeg er så pishamrendes hundeskruk at det gør ondt helt ind i min sjæl. Ænyways, jeg har det udmærket, og når mit liv lige kommer på plads igen skal jeg nok vende stærkt tilbage med svedigt materiale her på bloggen. Jeg håber, I har det godt allesammen!

Knuz,
Penny

2 kommentarer

  1. Ja, den Norton Anthology der, den koster satme kassen! (Hvis de altså stadig kører med den, hvad jeg går ud fra, de gør...) :-/

    Hvis du i øvrigt render ind i en masse bøger, du ikke har råd til senere, så kan du alternativt smide mig en mail. Jeg har sikkert en masse af dem, jeg ikke skal bruge mere og gerne skiller mig af med til billige penge. ;) Ellers anbefaler jeg Amazon, der som regel har de rigtige editions noget billigere end hos Stakbogladen. :)

    Og tak for shout-outet! Sådan et er du skisme flink til at give! (Tom Hiddleston er også på min LOVE-liste!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro de gør - til gengæld kan man også bruge den som dørstopper, mursten, og alternativt, hvis man alligevel er færdig med den, opsøge Norton selv og bruge den som kasteskyts, for så kan han måske lære det.

      Du er herresø', er du! Det skulle du ha' sagt for to uger siden, så kunne jeg bare bære dem af dine skuldre, men ak, jeg har købt dem alle på Amazon allerede :). Hvis du har bøger fra de senere semestre kan det dog godt være jeg kigger forbi om et halvt års penge!

      Ja, jeg er nemlig ret sød. Og så har du også bare en svedig blog, og jeg er stadig ikke kommet mig helt oven på at du rent faktisk følger mig på Bloglovin', som den totale starfåkker jeg er. (Han er altså også bare pissesø'.)

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading