World's worst blogger award goes to...

søndag den 29. september 2013

Hej bloggen! Jeg har, grundet en frisk omgang skole- og livstræthed holdt en pause fra bloggen. Det burde jeg måske nok ha' sagt, men det gjorde jeg ikke, og det beklager jeg ydmygst. Hvis du bor i Aarhus inviterer jeg gerne på bodskage.
Idag er det min treogtyvendes fødselsdag, og det kan man godt gå og blive lidt ked af, så for at gøre hverdagen lidt lettere, har jeg bestilt endnu en pakke fra e.l.f., hvis indhold I muligvis får at se når det kommer. Mit sidste haul-indlæg var ingen videre success, men det er min blog, så nuh-nuh-nuh-nuh-nuuuuh-nuh! (Det kan godt være jeg er voksen nu, men jeg er altså ikke voksen. You know what I mean.)
Dagen idag skal tilbringes med at se Citizen Kane, høre resten af Huckleberry Finn færdig som lydbog, og drikke en masse te. Det bliver svedigt. Igår var jeg til koncert med Smith Westerns, og et band, hvis navn jeg ikke fangede. En skam, de var ellers meget gode. Oooog på tirsdag skal jeg ind og se MGMT, og dét glæder jeg mig til. En anmeldelse af deres nye skæring er i øvrigt upcoming, så hvis det er den slags I er til, kan I godt begynde at glæde jer.

Anyways, jeg har, efter møje og besvær, fået mit liv tilbage på skinner, så regularly scheduled blogging is about to commence. Igen, jeg undskylder fraværet. Fer srs. Jeg lover at være en god blogger fraaaaaaa NU af.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading