Lektier og alkohol!

fredag den 6. september 2013

Mit held vil ingen ende tage - oveni lektiemængden,  nyhedsværdien i at være ny studerende, og skabelsen af nye venskaber, er mit internet i lejligheden gået i strejke. Desuden er jeg på vej på hyttetur (God help me), og med det kommer erkendelsen af, at det mål jeg har sat mig selv med at blogge en gang om dagen nok er lidt af en pipedream. Hvis jeg skulle kunne gøre det ville det være små twitter-opdateringer som denne, og så kan det næsten være lige meget . Jeg vil fortsætte med at producere hvad jeg selv anser som nogenlund kvalitets-indlæg, men tre-fire gange om ugen er nok mere realistisk. Jeg er så glad for, at der overhovedet er nogen der gider læse med, og jeg håber I vil blive ved selvom jeg ikke er allestedsnærværende og storproduktiv :D.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading