Creme de Couture

tirsdag den 10. september 2013

Normalt er jeg ikke så meget til Sigma - deres børster er fine nok, men deres øjenskygger har aldrig slået mig som værende særlig interessante. That is to say, lige indtil nu. For i denne uge smed de Creme de Couture-kollektionen på gaden, og aldrig har jeg set noget så fint!

Kollektionen består af en palet med 16 øjenskygger, og oveni hatten har de også lavet tre blushes; Strawberry Ambrosia, som er en fin lyserød, Cherry Apple, en ferskenfarvet sag jeg umiddelbart tænker ville være fin til folk med mørke undertoner, og slutteligt Blackberry Essence, en lilla statementfarve, fordi hvorfor ikke.
Jeg har netop i skrivende stund bestilt øjenskyggepaletten hjem, da det var forelskelse ved første øjekast for mit vedkommende. Blusherne er også mægtig fine, men jeg har i forvejen mange jeg sjældent bruger, da jeg er aktiv fortaler for creme-blushes fremfor pudder-blushes. Det bedste ved denne palet er næsten, at den er et enormt fint alternativ til det omstridte firma Lime Crime's flotte, men dyre Palette D'Antoinette, som jeg anskaffede mig for et års tid siden. 
Lime Crime's Palette D'Antoinette
Jeg synes personligt ikke særlig godt om Lime Crime's øjenskygge-paletter, og især den nævnte palet har været øv at arbejde med - farverne er kalkede, og Mercurious, den sølvfarvede metallic skygge, drysser helt åndssvagt. Ifølge de første meldinger fra blogosfæren skulle Creme De Couture-paletten derimod være helt fin at arbejde med, og oveni hatten koster den kun lidt mere end Lime Crime's palet, og man får altså tre gange flere fine farver at lege med. Hvis du heller ikke kan modstå denne fine nye kollektion, kan den bestilles hjem fra England til en rimelig pris lige her!

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading