O_O!

onsdag den 11. september 2013

Seee hvad jeg vågnede op til her i morges!
Det dér er min blogstatistik, og som den skarpe læser nok kan fornemme, har der været så afsindigt mange læsere på min blog siden igår aftes, da Miriam graciously gav mig et shoutout på sin blog, at min tidligere besøgerstatistik næsten er usynlig. Man bliver sgu' helt varm om hjertet når man sådan bliver taget under vingen af en mere erfaren blogger. Oveni det har jeg fordoblet mit læsertal på Bloglovin' (hej allesammen, I må gerne introducere jer selv!), og hvor er jeg glad. Af hjertet tak, Miriam! Det er trods alt sjovere at skrive dumme ting, når man har et publikum til det. Og jeg vil vædde alt hvad jeg ejer og har med, at I allesammen er pissesøde, og meget, meget flotte.

Jeg ville pass it on, hvis det altså gav mening for en blog med 500 månedlige hits at lave shoutouts - når jeg bliver den næste Fie Laursen (just a matter of time, guys) skal jeg gøre det samme for mindre blogs, præcis som Macaulay Culkin ville ha' ønsket det.

Knuz,
Penny

2 kommentarer

  1. Woop woop! Jeg er glad for, at min anbefaling gjorde en forskel! Spread the loooove! ;)

    Btw, hvis du gerne vil have flere kommentarer, anbefaler jeg at fjerne det der kodehejs på kommentarfeltet. Det stopper rigtig mange fra at kommentere, (opdagede jeg selv i sin tid,) og spamfilteret nupper alligevel stort set alt spam. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét kan du tro - du har firedoblet min følgerskare på Bloglovin'! Tak igen, jeg er simpelthen så glad :D.

      Godt tip, tak! En hurtig google-søgning vil lige om lidt fortælle mig hvordan man gør, så slipper folk for det :D.

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading