TREAT YO' SELF, eksamens-edition

søndag den 11. august 2013

Jeg kan ikke med ærlighed i stemmen sige, at jeg har købt stort ind for at fejre at jeg bestod min tysk-eksamen med et 7-tal, for jeg bestilte samtlige ting før jeg overhovedet havde fået mini-læseferie, men eftersom det meste af det ankom på dagen hvor jeg skulle op, kan vi godt bare lade som om. Anyways, jeg benyttede e.l.f.'s sindssyge tilbudsræs, og tilranede mig en røvfuld ting jeg stod og manglede (og en del ting jeg godt bare ville eje, hæ). Derudover fik jeg også fingrene i Sugarpill's Asteria-pigment, som kun er udgivet i et begrænset antal på 1000 styks, samt Goldilux og Tiara, som jeg længe har ønsket mig. Og sidst men ikke mindst købte jeg også vinylpladen med det ømme cover der kan ses på ovenstående billede. Man kunne nok godt formastes til at tro, at det var en sjælden pressing af en glemt Soeur Sourire-udgivelse, men jeg har skrevet om Jomfru Lovis (høh, som om) her på bloggen før, og så kunne det nok være man kom på andre tanker. Jeg har også købt verdens bedste top-coat, på foranledning af Miriam, som kører hvad der nok er Danmark's bedste blog. Sajøst, læs den nu. Den er mega-najs. 
 Fra Sugarpill; Asteria, Tiara og Goldilux
Fra e.l.f.; Eye Transformer palette, Concealer PaletteX2, Shimmer Palette, Corrector Powder, Lip Lock Pencil, Lip Primer & Plumper, Eye Primer & Sealer, Liquid Lipstick, Eyebrow Treat'n'Tame, Facial Whip, Nail Polish Trio, Baked Blush og en læbe-pensel der ikke nåede med på billedet
Fra Poshé; Nail Polish Top Coat
 Hvis man som makeup-afficionado ikke kender til Sugarpill, er det bare med at komme i gang. Firmaet blev startet af Amy Doan, også kendt som Shrinkle, i 2010, og har vokset sig stadig større og bedre siden. Produkterne er relativt billige for den mængde produkt man får (både løse og pressede øjenskygger kommer i mængder der nok er mere passende for en professionel makeup-artist end os dødelige), kundeservice er tops, og Amy er simpelthen så sød og smuk, at det halve kunne være nok. Min Sugarpill-samling strækker sig langt ud over disse pigmenter, og hvis et indlæg om hele moletjavsi (det være sig anmeldelser, swatches eller bare billeder) ønskes, så skriver du bare en kommentar.
Træerne vokser dog ikke ind i himlen. Efter mine indkøb sidder jeg tilbage med denne miljø-katastrofe, som nok har kost en tre-fire hektar Colombiansk regnskov at producere. Især e.l.f.'s produkter var godt pakket ind, og kom i øvrigt med to fuldstændig overflødige plastik-poser. Derudover er nogle af deres produkter's containere også enormt overflødige og upraktiske, eksempelvis deres liquid lipstick, som i stedet for at være i en hygiejnisk tube kommer i et klik-rør, der er lavet af både plastik, jern og stof, og dermed pishamrendes svært at genbruge. Det skuffede mig lidt, fordi de er ellers et rimelig opmærksomt firma, der blandt andet ikke tester på dyr.

Nå, men det var såmænd bare det. Hvis nogen ønsker anmeldelser, looks eller swatches af nogle af de produkter jeg har tilranet mig, så siger I altså bare til. Jeg er rimelig medgørlig.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading