Flygtig kærlighed #1

mandag den 19. august 2013

Billederne tilhører hhv. Lidl, Miss Selfridge, PepsiCo., Toms, eloisedreyer.com, DR og The Body Shop

I denne uge ææælsker jeg;


  • Tortellini fra Lidl: Som pasta-elsker af første grad med tortellini som bifag, må jeg på det stærkeste anbefale deres nye Combino-pastaer med spinat- og ricotta-fyld. Noms!

  • Miss Selfridge's klassiske PU-bikerjakke: Jeg svor op og ned at jeg aldrig ville eje en PU-jakke, men den her er perfekt i formen, og da jeg modtog den med posten for et par dage siden, var det kærlighed ved første blik.

  • Pepsi Max: På dåse. Ellers er det altså bare ikke rigtigt. 

  • Toms Heksehyl: Normalerweize hader jeg lakrids, men for helvede, hvor er Heksehyl fantastiske. 

  • Velvet nails: Det kan godt være, at det bliver den næste kaviar-negl, men hvor jeg dog elsker velour-negle. Lad dig ikke snyde af Ciaté - det kan altså fås skidebilligt på eBay, i præcis samme kvalitet. 

  • De Sorte Spejdere: Jeg er nu på anden genlyt af hele deres podcast-bibliotek. Det holder aldrig op med at være sjaw. 

  • The Body Shop's nye tea tree wash: Jeg elsker The Body Shop. Jeg elsker tea tree-olie. What's not to love? 

Små hjerner, små fornøjelser, jaja - der skal ikke meget til at gøre mig glad. Hvad har I gravet i denne uge? 

Knuz,
Penny

2 kommentarer

  1. Elker lakrids - også i denne uge B-) Og heksehyl er især godt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er faktisk overhovedet ikke til lakrids, men jeg kunne leve af heksehyl! Jeg er glad for at ha' fundet en åndsfælle *u*.

      Slet

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading