Kære Dagbog #8

lørdag den 17. august 2013

Seeee hvad der kom med posten idag. En studieguide til Aarhus Universitet's nye engelsk-studerende! Jeg er så småt ved at glæde mig til at komme i gang. Det bliver mærkeligt at komme rigtig igang med noget akademisk igen, efter jeg blev student i 2010 (diverse filmskoler og tysk-kursus ikke medregnet). Nå, men så skal jeg jo til at være gammelklog og vide en masse om det engelske sprog. Bum bum.

I posten modtog jeg også min anden Miss Selfridge-pakke indenfor en lille måned - indholdet deraf må I se på en dag hvor jeg er en smule mindre svedig og klam efter al for megen klatren på trapper (jeg bor på tredje og det er Store Vaskedag. Min vaskekælder ligger i kælderen på blokken på den anden side af vejen. Det er noget rod).

Desuden er jeg helt oppe på fem Bloglovin'-følgere! Jeg er mægtig stolt og glad :D. Jeg har hilst på et par stykker af jer, men I må mægtig gerne (gen)introducere jer i en kommentar forneden, jeg vil gerne vide hvem I er! Jeg er også oppe på næsten tre tusind pageviews siden jeg startede bloggen, hvoraf måske kun tre fjerdedele er russiske spam-hits! Go me!

Anyway, en lille kort update om hvad der er sket i mit liv siden min sidste post. Jeg har ikke nogen god undskyldning for hvorfor bloggen har været stille i et par dage - jeg har nemlig bare ligget og set Supernatural. Jeg er stadig ikke helt overbevist om, at det er en god serie, men man skal ikke holde mig udenfor, så bliver jeg sur. Jeg er ung med de unge, mand. Knæhøj karse og sårn'.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading