TREAT YO' SELF, SU-edition

fredag den 2. august 2013

Som verdens måske mest dovne menneske valgte jeg at gå i H&M i stedet for at holde store vaskedag. Jeg kom hjem med disse to rævede kjoler; den første var sat ned fra 300,- til 100,-, og eftersom jeg elsker blonder, og printet minder mig rimelig meget om coveret til Depeche Mode's Violator, valgte jeg at smide den i kurven. Beklager det dårlige lys på billedet, men jeg har sovet hele dagen, og da jeg ikke postede noget igår tænkte jeg at det var på tide med et indlæg, naturligt lys eller ej.  Den anden havde jeg haft et godt øje til et stykke tid, men var ikke helt sikker på om jeg brød mig om den måde min lille burrito-mave så ud i den. Det valgte jeg at skide på, og nu er den altså min. Og shit, hvor er jeg lækker i den. 

Jeg venter stadig med tålmod på mine pakker fra henholdsvis e.l.f., Sugarpill og Miss Selfridge (hvorfra en af de ting jeg havde bestilt, nemlig den kjole jeg havde glædet mig allermest til at modtage, var blevet udsolgt i mellemtiden, uuu-huuu) kommer med posten og jeg kan vise jer hvad jeg har købt, for reals. 

Jeg skal til tysk-eksamen på fredag klokken ni. Håber jeg trækker noget svedigt. Det hele skal nok gå, men jeg vil altså gerne ha' 4 eller derover. For jeg synes, jeg er blevet rimelig anstændig til det tyske. 

Skal I lave noget radikalt i weekenden?

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading