If Mirrors Could Speak

fredag den 24. maj 2013

Jeg faldt lige over denne temmelig foruroligende PSA fra '70erne. Personligt elsker jeg den her slags kortfilm - lige siden jeg så en fuldstændig sindsoprivende anti-LSD-film om en pige der spiser en hotdog og det viser sig at den har kone og børn og hun slår den ihjel ved at bide hovedet af den til tonerne af psykedelisk musik, har jeg været ganske fascineret af amerikanske PSA's - Public Service Announcements - fra '60erne og '70erne, og roligt men sikkert opbygget mig et arkiv af dem.

De minder mest af alt om mareridt, og jeg ved virkelig ikke hvem der startede med at synes, at de var en god idé, men jeg takker dem af hjertet. Hvis du er læser af bloggen hér (og er du det, synes jeg du burde følge mig på bloglovin'!), er det her en slags indlæg du kunne tænke dig at se mere af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading