Kære Dagbog #1

tirsdag den 26. marts 2013


Jeg er på det vilde doo-wop kick lige for tiden. Det kommer en gang imellem, så vågner jeg om morgenen, og min hjerne SKRIGER på The Ronettes, og tier ikke stille før den får det i spandevis. Så nu har jeg siddet og fedtet med Neil Sedaka og Frankie Lymon en hel eftermiddag, og gjort et noget fejlslagent forsøg på at lære at spille Breaking Up Is Hard To Do på min ukulele. Ak ja.


In other news skal jeg ind og se Ryan Gosling's nye film, The Place Beyond The Pines, med min flotte, fra Herning hjemvendte veninde Rikke på torsdag. Ikke nok med at flotte-Ryan spiller en vigtig rolle (og at han er synlig det meste af filmen igennem, en kvalitet jeg holder meget af i Mr. Gosling), så har Mike Patton, den mest alsidige og ikke mindst dygtige musiker i live, lavet musikken, og jeg glæder mig ustyrligt til kombinationen af førnævnte. Mike Patton er nok (desværre) mest kendt for nu-metal-bandet Faith No More, som havde et stort hit med Epic i '90, men han har været galionsfigur i mange projekter sidenhen, blandt andet Mr. Bungle, Peeping Tom og Tomahawk, og ud over det har han også tidligere lavet soundtracks, lagt stemme til computerspil, og vovet sig ud i en smule skuespil. Og nu laver han altså underlægningsmusik til Ryan Gosling's ansigt, og det skal man altså ikke kimse af.

Ellers er mit liv egentlig ikke særlig spændende. Jeg lever stadig af te, eftermiddagslure og pop-kultur. Må I allesammen hygge jer, jeg håber I har det for vildt og at I synes det var den rigtige der vandt X Factor.

Knus,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading