Kære Dagbog #3

tirsdag den 2. april 2013

I dag var jeg inde i byen for første gang siden jeg fik penge tilbage i skat. Det var en dårlig idé. Jeg skulle egentlig bare med bussen, men gik så forbi det hedengangne TP Musik i Jægergårdsgade, hvor der var store plakater med de lokkende ord "ALT FOR 25,-", og det kunne jeg jo ikke sige nej til. Så jeg erhvervede mig ved et uheld 30 Minutes Or Less, War Horse, My Son, My Son, What Have Ye Done, The Cabin In The Woods, og Prometheus. Alle film, jeg ikke har set endnu, så nu ved jeg hvad den næste uge skal bruges på.

Jeg ville slå et smut igennem Magasin for at komme ned til stoppestedet, men skulle liiige forbi Chanel og kigge på Rouge Noir, en neglelak jeg havde set på deres hjemmeside. Før jeg vidste af det havde jeg købt den, og det var jo ikke meningen.

Og så var der satan jensme 50% på al Kusmi-te nede i deres delikatesse-afdeling, hvad jeg jo på ingen måde kan modstå. Jeg endte med at købe Russian no. 50 Evening Blend, for jeg drikker altid te om aftenen, og så er jeg bare høj på tein de næste fem timer. Not very practical.

Nå, ja, billeder, anmeldelser og smagsdømmerier kommer op når jeg har fået mentalt overskud til det. Nok en gang imorgen.

Myz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading