TREAT YO' SELF, feriepenge-edition

torsdag den 18. april 2013


I går modtog jeg endelig de ting jeg havde bestilt over nettet da jeg fik feriepenge tilbage! Jeg er nu den stolte ejer af begge sæsoner af Pushing Daisies på DVD, en serie jeg holder helt enormt meget af men desværre aldrig har taget mig sammen til at købe, Alan Moore og Brian Bolland's ansete Batman-tegneserie The Killing Joke, en ualmindelig fin kjole fra Topshop, og Eylure's 117-vipper. Ud over det har jeg også købt GOSH's nye BB-concealer-palet, som jeg vil sammenligne med Benefit's mere eller mindre tilsvarende palet, the Perk-Up Artist når jeg har fået testet dem begge side om side.
Den er finere når den kommer på, jeg sværger. Jeg er bare ualmindeligt dårlig til at ta' selfies, da jeg stod sidst i køen til at blive fotogen. Fuck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading