Came Back Haunted

torsdag den 6. juni 2013

Mit blødende gymnasiehjerte banker ekstra-hurtigt idag. Nine Inch Nails, mit syttenårige jegs fundament i livet, har udgivet ny single, offentliggjort efterårs-tour og givet release-dato på deres nye album. Det nye album hedder indtil videre Hesitation Marks, og udkommer den tredje september i år.


Ovenfor kan du høre deres nye single - nummeret er enormt catchy, og jeg har lyttet til det en del gange i løbet af dagen. Der er ikke meget nyt under solen, hvis man skal være lidt kritisk, og den gode hr. Reznor har aldrig været den dygtigste tekstforfatter i telefonbogen, men nummeret er solidt, og bestemt nok til at man kan glæde sig som en søløve til morgenfodring til den tredje september. Hvis der er nogen der har lyst at komme forbi til netstrømper, lidt for meget eyeliner og straight up Jack Daniels (hvis du er en tøsedreng må du godt blande det med cola), så skal jeg nok holde noget releasefest den dag, for guderne skal vide at jeg allerede er pumped!

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading