Du lytter til...

søndag den 2. juni 2013

Hej læsere! Jeg ved godt det er lidt længe siden jeg har skrevet noget herinde, men jeg kom først hjem fra Irland igår, og har siden da haft travlt både med lidt arbejde og med en ordentlig spand angst der kom snigende, så jeg har haft mit at kæmpe med. Anyways, mens jeg arbejder kan jeg ikke høre musik fordi jeg koncentrerer mig for meget om det, men stilhed er også enormt forstyrrende for en musiknørd som jeg, og det er her youarelistening.to kommer ind i billedet. Siden har to playere - én der spiller ambiente elektroniske lydbilleder, og én der spiller live politiradio fra Amerikas største byer - du vælger selv hvilken. Som noget nyt har de også tilføjet nogle nye kanaler som jeg ikke har udforsket endnu, men jeg holder meget af politiradio fra både Los Angeles og New York.
Følg mig på Instagram hvis du vil følge med i mit kedelige liv
Anyways, jeg lover jeg skriver lidt om Dublin det øjeblik jeg får tid og overskud, og vender tilbage til regularly scheduled programming hurtigst muligt. Jeg har et par halvfærdige artikler i ærmet, og en svedig collaboration med min flotte ven fra Skotland der bare venter på at blive offentliggjort. 

Knuz, 
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading