Kære Dagbog #6

fredag den 21. juni 2013

Nu er der IGEN gået lang tid siden jeg skrev et indlæg! Til mit forsvar har jeg også været gruelig meget igennem den sidste uge - først fik jeg en mail fra Aarhus Uni som jeg har søgt ind på efter sommer, om at jeg ikke var kvalificeret til de ting jeg havde søgt ind på, hvorefter lynet slog ned - jeg dumpede tysk i gymnasiet. Shitfuck. Så først var jeg helt knust over at jeg ikke kom på uni i denne omgang. Så var jeg på Northside, som jo er sit eget lille univers af regn, håndlunken øl, gode koncerter og dårlig mad. Så fik jeg en mail om at jeg kunne ta' et sommerkursus. Og i morges dumpede denne lille frækkert ind af min postkasse:
Jaaaaaa! Så kan det alligevel være jeg skal sidde med tænkehatten på de næste mange år og komme ud til et jobmarked der ikke vil ha' mig fordi økonomien stadig ikke er kommet på ret køl efter markedets forfald i 2008!

Oven i det har jeg genopdaget den største tidsrøver siden Robot Unicorn Attack - The Sims 3. Jeg har, som de fleste andre før mig, lavet en simmer i mit eget billede. Oven i det har jeg også Lisbeth Salander og Hermione Granger som naboer, og Finn, Marceline og the Ice King boende i bygningen overfor. Så der er altså nok at ta' fat på i livet, ud over bloggeri, ømme fødder og festivalmave. Jeg sværger på Lana Del Rey's gudesmukke hår, at der aldrig nogensinde vil gå så lang tid mellem updates igen. Undskyld og mys til jer alle sammen.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading