Northside, baby!

onsdag den 12. juni 2013


For tredje år i træk skal jeg på Northside, og jeg glæder mig usandsynlig meget! Den Århusianske festival, der er vokset på rekordtid, har igen i år samlet et fantastisk program sammen, og udvidet det til hele tre dage. Der har været udsolgt længe, og man skal være heldig hvis man vil finde en billet der ikke koster en milliard.

Tidligere år har været helt fantastiske - der har naturligvis været startproblemer, som i 2011, da der hverken var toiletter eller madboder nok, og i 2012, da de undervurderede folkets trang til øl, og løb tør på førstedagen. Til gengæld har de været enormt gode til at råde bod på disse ting - de har fikset problemerne rimelig hurtigt, og jeg har ikke et ondt ord at sige om festivalen. I år har de tilføjet en ny scene, så der i alt er tre at finde på festivalpladsen.

For at denne post ikke skal blive lang som et ondt år vil jeg over tre posts skrive om mit program på Northside, én for hver dag. Det bliver tætpakket, men jeg kan klare det, kan jeg.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading