Et skridt tættere på Gosling

mandag den 10. juni 2013

Ih, hvor er jeg da bare lykkens pamjulefis - oven i Depeche Mode på torsdag, og Northside hele weekenden, sker dette! Det næste bliver vel, at selve Ryan Gosling dumper ned fra himlen og frier. Jeg venter tålmodigt. Jeg takker Øst for Paradis ydmygst, for både T-shirt og husly de mange, mange eftermiddage, aftener, ferier og morgentimer jeg har brugt derinde. Og for dengang jeg så The Room i selskab med ske-kastende og "YOU'RE TEARING ME APART, LISA!"-råbende galninge for et års tid siden. Jeg blev tilbudt en tusindelap for min billet halvanden time inden visningen, men det er en helt anden historie. Nu vil jeg danse sejrsdans hele eftermiddagen, og tænke på, hvor fandens dejligt livet ind imellem kan være.

Knuz,
Penny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Faste læsere

Blogger news

Follow on Bloglovin

Most Reading